torsdag 15 september 2011

Kan inte riktigt fatta...

... att jag och MT flyttar till vår lägenhet nästa helg! Det är helt sick.

Allt har hänt så fort att jag inte riktigt hänger med i huvudet.

Det jag vet är att det kommer vara drygt de första månaderna. Jag har fortfarande allt för färskt i minne hur det är att bo och leva i ett renoveringsprojekt. Fördelen den här gången är att jag faktiskt har en så stor lägenhet att jag kan bo i ett rum i taget, jag kan stänga dörren till mitt "bo" och renovera resten utan att det stör så fruktansvärt mycket. Det har jag aldrig varit med om förut.

Tänk att jag ska bo på över 60 kvm!!? I mitt favvoområde. Det är så galet att jag inte ens fattar =)

Tänk om det löser sig lika bra med badrummet som det gjort med golvslipningen. Det skulle vara riktigt gött!

Sov gott!

1 kommentar:

  1. Tänk så härligt det kan vara när allt bara är BRA!! :)

    /Anna

    SvaraRadera