tisdag 6 december 2011

Annorlunda "magbild"


Jepp, snygg va? Det behövdes ingen kudde, när jag mätte med decibelmätaren kom den inte upp i mer än 68... Eftersom decibelskalan är logaritmisk betyder det, med ordentlig marginal, att jag ligger under gränsvärdet på 80 dB. Nu är antagligen inte appen det mest pålitliga mätinstrumentet, men man får iaf ett hum. Men i äkta better-safe-than-sorry-anda så fick MT skydd ändå. I form av tre lager kläder plus en trippelvikt fleecefilt.

Sedan satte jag igång. Alltså... Det låter fortfarande fördj..ligt, så jag gjorde bara två av väggarna, det tog ca 20-25 minuter, sedan kände jag att jag plågat grannarna tillräckligt. Man får sprida ut sina störande moment... Resten får tas på lördag förmiddag...

För nu är resten av veckans kvällar uppbokade på diverse trevligheter, nice.

5 kommentarer:

  1. Undebart! Hahahaa! Jag tycker att du är så himlans duktig som gör så mycket själv. Riktigt imponerad blir jag.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. =)Tack (igen), det är gulligt av er att vara så peppande! Det kan behövas emellanåt (även om jag satt mig i den här situationen alldeles själv =))

    SvaraRadera
  3. Mycket snyggt! :-)

    SvaraRadera
  4. Så sött! Omtänksam mamma!!

    SvaraRadera