måndag 12 december 2011

Leeuuund

Ja, eller hur man nu uttalar det på det där inhemska språket, skånska alltså.

Sitter alltså på tåget mot Lund, för att gå kurs i dagarna två. Det här är tredje tillfället så jag vet ju ungefär vad som väntar och det ska bli riktigt, riktigt trevligt! Kursen har än så länge varit väldigt bra! Dessutom, som extrem bonus, så bor ju annasingelmamma i närheten, så vi ska ses imorgon kväll och käka middag. Jag tror jag ska föreslå italienskt... Jag har börjat misstänka att det är ett kök hon uppskattar =) Eller vad säger du Anna? Min lillebror har tagit med mig till en jättetrevlig liten italienare. Ska bara hitta den...

Sedan blir det en kortisfika med lillebror också, på onsdag innan mitt tåg går hemöver.

Ska försöka hinna jobba lite också... Har en del som behöver bli klart innan jul.

Just det, jobba. Ska jobba lite till nu...


1 kommentar:

  1. Hahahaha! Jag skrev precis på min blogg att pasta funkar fortfarande!! :)

    See you sooooon!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera