torsdag 1 december 2011

Japp

Det var Irit, men det visste jag nästan hundra procent själv...

Det här börjar bli löjligt, det vilar en förbannelse över sista veckan i november för mig. Fredag den 13:e kan slänga sig i väggen.

2009: 25 november, får irit fast jag inte vet det då, kommer till St Eriks ögonsjukhus 27 november.
2010: 1,5 vecka innan 1 december går jag på täta kontroller för misstänkt X för att sedan få Methotrexat den 1 december.
2011: 1 december, konstaterad Irit för andra gången...

Jaja, snart har jag frikort igen

Ögat ser för jävligt ut. Jag ska bespara er bilder men fotot från i förmiddags är rena miss universum mot hur jag ser ut nu. Dessutom hann inte receptet in innan apoteken stängde så jag kan inte börja med behandlingen fören apoteken öppnar klockan 10 imorgon.

Jag har ont, jag är trött, jag grinade till och med en skvätt när jag inte fick ut medicinen... Nåja, morgondagen har alla möjligheter att bli en bra mycket bättre dag.

1 kommentar:

  1. Men din stackare!!! :( Men du - försök tänk lite positivt...;) (Sorry, internt skämt...)

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam och krya på dig!!

    SvaraRadera