måndag 5 december 2011

Mycket weird dröm...

Igår kväll var jag så stört trött att jag somnade vid halv nio. Jobbigt att renovera. Detta ledde förvisso till att jag vaknade 04.39 och var pigg, men det får man ju räkna med =)

I vilket fall drömde jag en sjukt mysko dröm inatt. Jag skulle på mitt sånt privata ultraljud, men för att de skulle se bättre så skulle jag föda ut bebisen. Sedan kollade de på den och jag fick hålla henne och allt. Sedan när det var klart skulle de stoppa tillbaka henne igen, för hon var ju inte klar än...

3 kommentarer:

  1. Hahahahaha!! Drömmar ja...INGET är konstigt i drömmarnas värld! ;)

    SvaraRadera
  2. Haha. Bra idé...

    Tydligen drömmer alla mysko inatt, det var ett stort tema på jobbet. Min arbetsledare stickade filtar åt mina bebisar varje ledig stund inatt. gärna samtidigt som vår handledning...

    SvaraRadera
  3. Måste varit en sån natt =)

    Det är tur att dom kan kolla med ultraljudet utanpå magen =)

    SvaraRadera