måndag 19 december 2011

Söndagen och dagen!

Igår fortsatte arbetet med läggan, i lugnt skönt tempo =) Vi var på Bauhaus och köpte golvlister för att sedan åka hemåt för lite måleriarbete. Foder och dörrar idag. Med bruten vit färg i sovrummet den här gången och resultatet blev så grymt mycket mer harmoniskt. Dörrarna blir också fantastiskt bra! Vilken skillnad! De var inte vita förut, de var gula! Så nu ska jag måla på under kvällarna och nästa steg blir golv! Så runt jul borde jag kunna flytta in i sovrummet igen!

Idag händer det mycket, egentligen borde jag göra ett jobbryck, jag ska. Strax. Jag har tagit en halvdag ledigt idag. Tjugo i nio måste jag börja dra mig mot sjukhuset för att lämna prover och ta min immuniseringsspruta (för att MT är Rh-positiv och jag är Rh-negativ). Sedan direkt till jobbet för världens snabbaste lunch och sedan jobbmöte. Eftermötet är det julfikaavslutning med avdelningen, stöka undan lite mer jobb och sedan bär det av till privatkliniken för mitt 3D-ultraljud!! Jag har drömt om hur MT ser ut =) Hon visade sig ha jätteutstående öron =) Sedan var det tydligen helt omöjligt att säga om det var en kille eller tjej, läkaren trodde något "mittemellan" =) Så nu får vi se, klockan fyra ska jag dit. Bilder kommer i eftermiddag!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Ooooooo, så spännande!!!! Kan du så hade jag inte blivit ledsen av ett MMS...;)

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!

    SvaraRadera
  2. =) Ska se vad jag kan åstadkomma!

    Kram!!

    SvaraRadera