fredag 30 december 2011

Heelt slut!

...Men ganska glad ändå!

Var med mor på IKEA idag. Vi åkte tidigt, var där vid kvart i elva på förmiddagen och tro det eller ej, men det var helt ok. Allt fanns, det gick fort, det var inte så mycket folk. Notan slutade förvisso på över 5000:- (!), men det får det vara värt.

För nu har jag monterat upp min nya garderob i sovrummet!!

Så här snygg blev den!


På sidan ska det förvisso stå ett skrivbord sedan och det ska sättas upp ett draperi framför alltihopa, men jag har så mycket förvaring!!

För att inte tala om allt jag köpt till MT. Säng (monteras senare, hann inte idag), madrass, bomullsfiltar (som måste klippas mindre och sys ihop, i dagsläget vanliga bomullsöverkast), spjälsängsskydd, kuddar till vagnen och sängen och 30 stycken dräggelhanddukar.Nästa gång jag tvättar ska alltihop få sig en rejäl omgång, tillsammans med alla kläder jag handlat på mig hittills.

Nu är jag dock lite slutkörd. Dax för sängen. Imorgon är sista dagen på 2011 som jag måste sammanfatta som ett väldigt bra år!

Får väl skriva ihop någon form av "krönika" någon dag... Kanske =)


1 kommentar:

  1. Jag har börjat att inse hur mycket plats en bebis tar - och då är Pölsan inte ens här än! ;)

    Kraaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera