söndag 4 december 2011

Jag fattar inte MMs reklam?

Jag begriper mig inte på MediaMarkt's julreklam? Vad vill dom säga med den? "Vi har skitkass, asklumpig personal, välkommen att handla på varuhuset som troligen transportskadar dina grejer innan du tar hem dem"?

Idag har jag varit lite låg. Hormoner känns det som. Jag har ju mått toppen nästan hela graviditeten så det var väl inte helt otippat att jag skulle få några dippar någon gång.

Har slipat och spacklat i sovrummet. Kom igår kväll på att jag faktiskt har en liten handhållen slipmaskin, varför inte använda den? Promenerade till Bauhaus och köpte mer spackel och slippapper till maskinen. Sedan satte jag igång.

Herregud vad den där slipmaskinen låter! Har aldrig tänkt på det tidigare eftersom jag använder hörselskydd, men bebis har ju inga hörselskydd... Ååååhh, det är så frustrerande för slipmaskinen fungerade så himla bra! Men jag vågar inte använda den för det låter verkligen väldigt, väldigt mycket. Läste på lite på nätet och bebisar som utsätts för mycket buller från vecka 24 har oftare hörselskador... Skit...

Jaja... För att förstå vidden av sliparbetet får ni lite bilder...



1 kommentar:

  1. Holy makarony!!! Jag är fortfarande sjukt imponerad av ditt renoverande!!!!

    SvaraRadera