lördag 3 december 2011

Mycket bättre nu!!

Japp,

Nu är jag tillbaka på banan =) Har droppat i ett dygn och ögat gör inte ont längre (om jag inte trycker på det, men det går ju att låta bli). Eftersom jag använder pupillvidgande så ser jag dåligt på högerögat, lite som om någon smetat vaselin över hela synfältet. Men så länge det inte gör ont är det helt ok. Dessutom ser man lite kul ut =)






Det här ger möjlighet att uppmärksamma hur mycket folk faktiskt ser en i ögonen, vilket inte är mycket! Förra gången jag hade så här och såg ut som ovan, var det två personer totalt som själva påpekade att jag såg lite konstig ut =) På fyra veckor!

Idag kommer en kompis förbi och hjälper till med tapetrivande, jag har haft en supersoft morgon med frukost framför Gilmore Girls och Fab 5 =) Its a goood day =)




2 kommentarer: