torsdag 22 december 2011

Lite semesterdag på riktigt

Idag har jag faktiskt haft semesterdag på riktigt. Sov till halv nio, klev upp och gjorde i ordning en present till preggopolaren. Efter det träning och sedan massage. Guuuuuu' vad skönt det var! Hon var helt grym på att massera den flickan. Sedan långlunch med kompisen och nu sitter jag parkerad i soffan. Skönt.

Men jag tror jag ska måla sovrumsdörren en gång till, så det hinner torka innan kissekatten kommer som jag ska vakta över jul. Katthår i färgen är ingen höjdare...

MT har slappardag tror jag minsann. Några små trötta buffar. Men jag fick tillbaka min doppler som jag lånat ut till polaren så väl hemma i soffan lyssnade jag på hjärtat och det slog fint med 154 slag per minut. Så hon har det nog bra därinne.

Inget kräks idag iaf! Lite illamående innan frukost, men idag var jag noga med att äta direkt när jag klev upp och det gick finfint.


Nu kanske jag ska slå in lite julklappar kanske...

1 kommentar: