fredag 23 december 2011

Danföre...

...dopparedagen, och jag är helt slut! Hösten som tagit ut sin rätt antar jag =)

Eller så är det så enkelt att jag bokade in mig på ett yogapass inne i stan 06.45 i morse (jag veeet, astidigt, men det var det enda som fanns!). Så med klockan ställd på 05.30 somnar jag vid elva-tiden igår. Men sover som en kratta! Jag är alltid sån när jag ska upp lite tidigare än vanligt. Vet inte varför. Går iaf upp, tar mig iväg till yogan (som för övrigt var skitdålig, bra att veta så behöver man inte tvinga upp sig till den klassen fler gånger). När den är klar går jag till mataffären och köper go'-jul-frukost (risgrynsgröt, skinka, rödbetssallad, ägg, cheddar osv) sedan hem, lägger mig på sängen och somnar om!

Sover till halv tolv!

Så nu har jag duschat och ätit "frukost"... Kanske ska ta tag i min ToDo-lista för dagen... Den är trots allt ganska lång =)

2 kommentarer:

  1. Du har semester och ställer klockan på halv 6 på morgonen för ett yoga-pass?! Du är galen...;)

    Kraaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  2. Hehe... Jaja... Men yogan är så bra för ryggen!

    SvaraRadera