söndag 11 december 2011

Magbild 28+1

Japp, nu lägger jag upp en ny magbild här. Inte så stor skillnad från vecka till vecka nu tycker jag, men det känns att den går högre upp. Inte så den trycker på lungorna, men jag känner MT högre nu.

Snart bär det av till mamsens glöggfika. Har spacklat upp väggarna en, förhoppningsvis, sista gång. Kan slipa av det i eftermiddag när jag kommer hem. Det blir nog faktiskt helt ok. Jag trodde nog det skulle bli "fulare". Svårt att förklara vad jag menar, men underlaget var så extremt dåligt att jag inte trodde det skulle gå att få så bra som jag ändå tror att det blir.

Ska gå förbi måleributiken och beställa tapeterna också, så kanske det blir tapetserande nästa helg =) Tjohoo! Sedan lite golv, lister och inredning, så kan jag flytta in i sovrummet igen!

2 kommentarer:

  1. Se där! Vad fin mage du har alltså!
    Tycker att man ser en liten skillnad i alla fall. Sakta men säkert. :o)

    Ha en trevlig glöggfika!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det ska bli kul att se den live så att säga...;)

    SvaraRadera