söndag 25 december 2011

Julafton med oväntad vändning!

Ja, inte för mig då. Jag hade en mycket trevlig julafton som förlöpte precis så fint som man kan föreställa sig =) Däremot ringde preggopolaren (i 35+0) vid åtta-tiden. Jag tackar för julklappen och hon svarar, ja varsågod, men jag tänkte mest ringa för att önska god jul och berätta att vi är på BB!

Va!? Nu?

Jo men visst, vattnet hade gått mitt under Karl-Bertil Jonsson, massor med vatten tydligen! Nu låg hon med CTG-dosor på magen och väntade på besked. Jag önskade god jul i retur och avkrävde löfte om uppdaterad information så fort något händer.

Idag vid 09 sms:ade jag och frågade hur det fortlöpte. Visar sig att bebis ligger i säte och nu ska dom undersöka om det går att genomföra förlossningen på vanligt sätt eller måste snitta. Spännande! Nu blir det bebis för dem snart!  Kanske inte toppen-toppen med sen decemberbebis, men går allt bra så är det nog ok ändå =) Jag tänker på dem hela tiden och ber en liten bön för att allt ska gå smidigt och bra, vilket sätt han än kommer till världen på!

Välkommen hit Charlie! Även om du dyker upp lite tidigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar