lördag 10 december 2011

Grymt trött

Jag är helt slut!

Orkar inte lägga upp en magbild idag, får bli imorgon istället.

Idag har jag slipat väggarna klart, spacklat lite till, mamsen och jag har handlat åtta gigantiska förpackningar ekparkett på Bauhaus. Vi har dessutom målat taket, väggarna och snickerierna ett varv. Vi har varit superduktiga! Imorgon blir det finspackling av saker jag missat (som syns nu när man målat ett varv, samt hörnmålning, så det bara är att rolla väggarna när jag har tid.

Sedan blire glöggfika hos mamma med släkten. Just det, jag ska hinna beställa tapeter och träna innan dess. Men imorgon kväll ska jag softa hemma.

Skriver mer då, nu måste jag nog gå och lägga mig...

1 kommentar:

  1. Holy makarony!! Jag förstår att du trött, det blir jag bara jag läser det...;)

    SvaraRadera